Wednesday, September 14, 2011

Gambar2 ammar n sedikit cerita

Ammar sekarang da masuk8 bulan. bulan lps tak gi check pun berat badan. da mula makan solid food sejak 6bulan.tapi masih dalam kuantiti sikit. cam tak berminat sgt dgn bubur nestum. tp bila suap makan orang dewasa suke jer. progress ammar da boleh merangkak dgn laju dah mula berdiri meniti sofa n suka pegang org pada awal bulan lepas, skrg da mula berdiri lepas tgn. mulut pun da mula riuh nkbercakap..bubub..atatata..yayaya.. ammar pun baru je baik selsema n batuk. lame gak ade dekat 2minggu. ubat pun da berbotol2.mungkin sebab percampuran orang bila beraya je. moga adik sihat2 sentiasa n ceria selalu key..mudahkan ibu yer adik..


iman jatuh..

Semalam..iman main bola srg2 kat depan umahni gate tutup kawannyer tgk dr luar gate jer..lompat2 dan terjatuh. mase jatuh tu mulut yg kenesimen dulu. tersungkur. berdarah gigi atas dan bawah. bila cek emi tgk gigi 1 tu termasuk ke dalam gusi so nampak pendek dari yg sebelahnyer..gusipun bengkak. gigi bawah ok. dagu luka sikit. risau sgt..ni petang ni nkbawak gi dentist. harap okla..kesian iman nk mkn pun sakit bila kunyah.

iman ni mmg takut nak jumpe Dr dan makan ubat. siap cakap lagi tadi.."ibu, iman mintak maaf, iman xbuat lagi,ibu jgn risau yer, iman dgr cakap ibu, iman taknak jumpe Dktr...ni xtaula camne nangisnyer jmpe dktr nnti. iman kuat key. iman good boy kn. adik ammar pulak skrg ni tgk aktif merangkak n berdiri so mmg kne sentiasa awasi..agak kelangkabut uruskan anak2."Ya Allah moga dipermudahkan urusanku dalam menjaga n mendidik mereka, berilah kesejahteraan dan keselamatan buat kami..amin.."


gambar sebelum..smileeEE

gambar selepas..sian iman

Tuesday, September 6, 2011

Salam Lebaran


Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin dari kami sekeluarga..sori lambat post>>
Animated  Sparkly Love Heart