Monday, August 27, 2012

raya 2012

Salam aidilfitri buat semua. Allhamdulillah, tahun ni dapat berkumpul semua adik beradik di pagi raya. Taun ni juga buat pertama kalinya beraya di telok datuk. Selalunya Di kg nenek atuk. nenek telah kmbali ke ramahtullah tahun leaps.al fatehah buat arwah. Beberapa gambar di pgi raya.






Saturday, August 4, 2012

Ammar 1tahun setengah

Allhamdulillah syukur kehadrat ilahi...ammar dah 1 1/2 thun da..kjp je mse berlalu. semalam amik injection kat klinik annur.kejap je ammar nangis, ukur tggi dan berat. xbanyak yg berubah..tinggi naik 1cm dr umur 1 thun berat lak maintain jer. masih diparas normal tapi bawah garisan pertengahan normal. agak merisaukan ibu gak, makan rase agak banyak, mungkin sbb dah aktif..allhamdulillah balik dr injection tu bagi ubat awal2 allhamdulillah xdemam..moga adik membesar dgn sihat cerdas dan cergas ye sayang...yg terbaru adik ammar dah boleh sebut abg...ammam, (makan)tumpah, sakit,dan bunyi2 binatang..insyaallah akan masukkan video tu kemudian.tanya beberapa anggota badan pun dah leh tunjuk. dgn abgnyer mmg sssh nak renggah.abgnyer syg sgt kat adiknyer.gado pun kjp2 jer..tu pun sllu adiknyer yg suka kacau abgnyer..okey jmpe lgi...love both of u ammar n iman.
Animated  Sparkly Love Heart