Wednesday, July 23, 2008

Ya Allah perkenankanlah doaku..


YA ALLAH..

jadikanlah aku hambamu yg sentiasa tunduk dan patuh pada ajaran tuntutan Mu,
jadikanlah aku hambamu yg sentiasa kusyuk takkala melaksanakan ibadah kepada Mu,
jadikanlah aku hambamu yg sentiasa menangkis diri dari melakukan maksiat2 MU,
jadikanlah aku hambamu yg sentiasa mengingati setiap mase kepada Mu,

YA ALLAH..

jadikanlah aku isteri yg sentiasa patuh dalam mentaati suamiku,
jadikanlah aku isteri yg sentiasa menjadi penyejuk hati buat suamiku,
jadikanlah aku isteri yg sentiasa memelihara amanah2 dari suamiku,
jadikanlah aku isteri yg sentiasa memudahkan segala urusan2 suamiku,
jadikanlah aku isteri yg sentiasa menceria dan mengindahkan hari2 suamiku,
jadikanlah aku isteri yg sentiasa dcc xmengira ssh sng kehidupan suamiku,
jadikanlah aku isteri yg sentiasa dikasihi dan dicintai oleh suamiku,

YA ALLAH..

jadikanlah aku ibu yg sentiasa memberi didikan yg terbaik kepada anakku,
jadikanlah aku ibu yg sentiasa bersabar dalam mengurus dan menjaga anakku,
jadikanlah aku ibu yg sentiasa dihormati dan diingati oleh anakku,
jadikanlah aku ibu yg sentiasa mendoakan yg terbaik buat anakku,


YA ALLAH..jadikanlah aku,keluargaku,zuriatku sebagai hamba2 yang sentiasa mendapat
rahmat dan keberkatan darimu YA ALLAH..

No comments: