Thursday, July 21, 2011

H.I.P.O.K.R.I.T

Haii..sorila ekk hrni sesi luahan rase.xtau nk kate camne..BENCI.GERAM.SAKIT HATI. semua ade..sabar emi sabar..hipokrit! tu yg paling sesuai kot. benci pada org yg pura2 baik, nampak cantik di luar, manis ayu, sopan santun. tapi sebenarnya BUSUK!! kat dalam.xtau nak kategorikan org camni mcm ape.Mmmmm harap manusia cmni bolah la berubah. dan moga kita tak tergolong daripada org2 yg mcm ni. mintak di jauh kan amin..betul kate pepatah "dont jugde the book by its cover"..HAISH....

2 comments:

Juwita Jamaludin said...

sabar emi sabar ye.. macam ragam orang sekarang.. tu kadang akak duk msia rasa tak tenang juga macam2 orang ada.. tapi kalau duk jauh ni tenang sikit tak terlibat dengan orang2 macam ni kadang..

emilia said...

betul tu k.ita..Mmm rindunyer nak dduk kat sane lagi.sgt2 rindu kehidupan kat jepun la..moga diberi peluang duduk sane lagi nnti..amin

Animated  Sparkly Love Heart