Friday, April 13, 2012

Jangkitan pada kulit- Ammar

Salam..nak cite sikit psl adik ammar.terbaru ni ammar terkena jangkitan virus pada kulit.mulanya mcm kne ggit nyamuk jer..tapi lame kelamaan lepas garu n 1minggu lepas tu semakin membesar. orang kate macam kudis air..risau..semakin risau bila tengok merebak dari kawasan dda dah naik ke kepala..memang gatal..dulu emi pernah kena kat kaki..memang rase nak garu jer..xdpt tido malam sgt berjaga takut ammar menggaru. rawatan pertama hrtu guna ubat makan anti virus dan ubat sapu econozine..masih xjalan lepas 1 minggu.walau pun mengering tapi tepinyer still basah buat die merebak dengan lebih besar..hari ni pergi klinik lagi buat rawatan susulan..Dktr bgi ubt yg lain antibiotik dah ubat sapu virless.dan guna kaedah sonotron.klinik An-nur panel hb mmg terkenal dgn rawatan sonotron ni..kena buat dalam 3 hari tgk perkembanganyer..malam ni nampaknyer dah mula mengering..hrp cepatlaa sembuh..risau ibu dik..adik kne kuat k..mkn ubat dan jgn garu ye sayang..ibu syg adik..makn pun kne jaga xleh mkan yg gatal2..lagi kesian bila mandi ..ngis bila luka tu kena air..harap cepat pulih la..klo x juga mungkin plan ubat cara kg. adik cpt sihat key..

1 comment:

Nor&Lee SweetMemories said...

Ciannya ammar... cepat sembuh ye sayang... makan nak kena jaga tu emi. Ammar good boy kan..makan ubat yer... Abang aiman jaga adik tau...

Animated  Sparkly Love Heart