Wednesday, October 12, 2011

Ammar demam campak.


Hari ni masuk hari ke 2 ammar kena demam campak. Mulanya weekend hrtu mmg da demam.demam-kebah-demam kebah.bila da baik semalam nampak pulak bintik2 ruam naik byk kat sekitar muka n badan. rase cm tak sedap hati jer. ajak b gi klinik. 1mingu ni ddk kat umah kakak kat balakong ni sbb b ade kursus. so mlm td gi klinik.dktr bgtau mungkin campak. tapi kite ok sikit sbb da xdemam. cuma kne bg ubat n pantau 2hrni. klo demam suhu tinggi kne cek lagi tkut penyakit lain. dktr kate klo gi sepital kne tahan tuk kuarantin 1mgu. abgnyar pun kne jauh2 xleh rapat sgt sbb potensi kena 90 %.mmm risau2. Ya Allah permudahkanlah aku dapat menjaga mereka. ni 1st time tu yg agak risau xtau ape yg boleh n xboleh buat kat ank yg kne demam campak ni. iman dulu pun xkne lagi.harap adik ammar cpt2 sihat key..amin..

4 comments:

SiTi said...

sian nya...hope cpt smbuh ye...

atieQa said...

ammar kne demam campak? huhu semoga cepat smbuh. jangan bg iman rapat sgt ngan ammar

emilia said...

insyaallah siti..slm kenal

haah ika, ni nmpk da ok sikit, cmne nk bg xjauh imn ni..msti dkt gk

armouris said...

lagi info tentang demam campak di SIHAT SELALU - Demam Campak Berjangkit

Animated  Sparkly Love Heart