Wednesday, April 13, 2011

Cukur jambul Ammar dan akikah


Allhamdulillah tanggal 2hb April hari tu sempatla kami buat majlis cukur jambul dan akikah tuk anakanda ke 2 kami Ammar.Majlis kalini buat kat umah banting. mcm2 menu malam tu yg dah siap ditempah katering. tapi dr pagi tu kami masak2 untuk nasi ambang dan pulut kuning tuk tetamu bawa pulang.tetamu yg hadir dalam 40+ orang terdiri dari jiran tetangga dan sanak saudara. Ammar pun da masuk usia 2bulan kejap je rase. Dah pandai borak2..auw..auw2x injection pun da amik nasib xdemam. risau gak sbb b nk ke Geneva 8 hari isnin tu..okey ni gambar2 sekitar mjlis tu..

cukur jambul oleh atuk dan gambar kami sekeluarga
di khemah makan dan pulut kuning

bunga telur dan nasi ambang

2 comments:

norlin said...

bestnya kenduri cukur jambul....sedap nampak nasi tu...ammar macam lagi besar pada iman masa kecik ja nampak...

emilia said...

nasi tu nasi menu org jawa..sedap.. ammar lebih kurg sme cm iman cuma iman lhir lbih besar bndg ammar tp ammar lk naik mendadak berat pas 1-2 buln tu..

Animated  Sparkly Love Heart