Monday, August 16, 2010

Buka puasa bersama keluarga tercinta

Allhamdullilah ..sabtu lepas kami sekeluarga dapat berkumpul beramai2 untuk berbuka puasa bersama..gembira dan seronok rase bila dapat buat majlis2 camni..masak same2..makna same2 kan2..yg penting ade pembaziran. Macam2 ade hrtu..okey jom layan gambar2 jom

kerang bakar dan pari asam bakar..

acara selingan main badminton..


dessert: buah kuini, cendol banting dan punch air buah


lauk pauk: Terubuk bakar, pari asam bakar, kerang bakar, rendang pucuk ubi, sup tulang, popiah goreng, kopok lekor

3 comments:

ijayuji said...

Salam emi, waduhhhhhh kecur liur betul tgk semua2 yg terhidang tu tak tahu nak yg mana satu tp nak semua sekali buah kuini tuuuuuu haih! lama betul tak makan sini tak de lerrr, kerang yg berlonggok longgok kena bako tu haih! sabo jer lah! ni yg g carik kerang jugak ni! :D

emilia said...

hehe b4 blik tu msing2 request menu msg2 kak tu yg terkumpul semua menu tu..tp xdela smpi mmbazir..srnk tmbh mkn rmi2 gtu kn

...me... said...

sedapnyer...byk tul menu..rindu suasana puasa kat malaysia..huhu~

Animated  Sparkly Love Heart