Wednesday, March 31, 2010

Salam kembali~

Allhamdulillah, syukur kami selamat tiba di tanah air seperti yg dijadualkan. Masuk harini hampir seminggu da kami di sini..Skrg ni tgh sibuk dgn urusan rumah sewa. Harap bila segalanyer selesai nnti bolehla aktif semula berblog..rindu da nak main masak2 pondok2..dan jln2 ke blog kawan..terimakasih buat pengunjung2 blog yg dtg tlg vakum2 n mopkn umah ni yer..insyaallah berjumpe lagi dilain mase..

ketibaan kami di KLIA..

uwan n atuk lepaskan rindu kat iman..

5 comments:

...me... said...

Alhamdulillah...emi sekeluarga selamat sampai di tanah air..wah sronok tul bile akak tgk iman didukung ngan nenek die..hehe:) moga sumernyer dipermudahkan buat emi sekeluarga..:)

azi said...

salam,

kak emi..saya selalu jalan2 kat blog kak emi. hehe..cari idea nak masak. selamat pulang ke Malaysia...

emilia said...

to k.syida..allhamdulillah kak..srnk iman kat sini..rmi yg layan..terubat rindu atuk uwan n mkcik pkciknyer..

to azi..hehe thnks dtg jenguk2 blog akk ni..

kak ijan said...

Salam Emi..
kak Ijan pun dah lama tak sempat nak melawat Emi..dah selamat sampai ke Malaysia dah rupanya... alhamdulillah... harap2 semua sihat tu ye.. Emi dok kat mana ek?

emilia said...

slm k.ijan..haah sejak blik ni..jrg dpt online..pas line masuk ni nnti insyaallah akan aktif balik berblog..windu da ni..dok kat melaka..

Animated  Sparkly Love Heart