Thursday, May 20, 2010

"Buah Hatiku" yg baru

Yeahh...suke..sukE..sukee..hepi sgt semalam mase b blik keja singgah kat Jusco,b belikan "buah Hati" ni. Allhamdulillah dapat gak "toy" yg dinanti2 kan ni. terima kasih sgt2 b..letih2 balik dr kursus tu sempat singgah Jusco tuk belikan brg ni tuk isterinyer..cyg sgt b..Pasni xleh malas2 lagi..no more alasan la ek..leh la start balik projek2 memasak pasni. Buah hati tu seperti yg terpampang kat bawah ni adalah Mikrowave Oven, jenama Elba..suke oven ni sebab ruang dalamnyer yg besar dan lebar..tenkiu b..♥ ♥ ♥ bila nk rasmikan ni ekk..tunggu


5 comments:

cerita said...

wahhhhhhhhhhhh~~~ besarnya emi microwave oven emii...best2... excited kte tengok.. ni kena masak special2 ni utk family emi:D

...me... said...

wah..canteknyer buah hati baru emi..:)mest lg banyak menu yg emi akan wat kan dgn bertemankan buah hati baru nie..:)

azi said...

Kak Emi...bestnyer dapat microwave besar..hmmm..kalaula azi dapat macam kak emi..mesti dah tak pasang dapur gas dah..hehehe..

ain said...

pas ni rancak le programme masakan emi!

emilia said...

to nurul..hehe tula suke tul dpt prsent dr hb ni..kena lipatgandakan memasak la pasni..hopefully ;)

to k.syida..hehe hrp dgn adenyer "buah hti" ni semakin smgt la msuk dapur kak

to azi..hehe ssh gk tu pg ptg siang malam asyik guna oven jer..maunyer tinggi bil :)

to k.ain..hrpnyer la kak..dah xde alasan da psni..kena berbakti tuk perut family

Animated  Sparkly Love Heart