Wednesday, November 4, 2009

My day..Hepi Besday to Me..

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Illahi..hri ni bertambah lgi 1thun usia emi. kejap je rase mse tu berlalu..rse bru je bljr main ting ting..ni dah jadi isteri n ibu..hehe perasan je msih kecik lagi kn. Semoga dgn bertambahnye umur ni emi akn menjadi lebih matang, sht selalu, mnjadi isteri solehah, ibu dan ank yg bk dan sentiasa mendapat rahmat dr Allah..Amin. Sempena besday emi ke 26 ni b hadiahkan something..thank you very much b..luv u~
The prezen~
Aik ade 2??biru tu b nyer..ooOO

Sepasang jam..tq b..

Try pakai jap..kul 12.01, 4nov2009

6 comments:

Watierman said...

Happy Birthday Adik ku Emi...moga panjang umur & murah rezeki...baru 26 tahun....jauh lagi nak kejar umur...Akak..kalau Mama pun tak salah...sebab hampir separuh beza umur tu...Moga Emi terus berbahagia dan selamat dunia akhirat...Amin!

Nice pair of watches!!!

emilia said...

terima ksih k.watie..mga ukhuwah kita pun berpnjgan..:)

naba the mutant said...

kat sini pun nak tinggalkn wish gak! hepi bursday!!!! (^_^)

K.e-na said...

hepi 26th birthday...moga berbahagia selalu disamping insan2 tersayang...

emilia said...

to cek na..tq jumpe sbtu nnti key

to k.ena thanks kak

LOVE said...

Happy Birthday to U dear Emi!!!

Wish U lots n lots n lots of happiness and peace in life. ;)

Take care...:)