Saturday, December 19, 2009

Cheese Cupcake

Selamat berhujung minggu..siaran tertunda..dessert ni buat smlm sekali dgn kek nyer. Lebih adunan buat versi cupcake dlm ramekin ni. dpt 2 biji. Adunan resepinyer emi guna resepi Slice cheese cake. Emi tgk resepi ni drpda Ros, mmg simple bhn2nyer n sedap resepi ni. Nnti emi CnP semula dientry seterusnyer bersama kek yg belum siap2 deco tu. Malas betul nk menyudahkan kek itu tp nk mkn gitu je xsedap pulak..Strawbery2 dlm "taman" tu pun dah naik lebam da..mm ok layan gmbr cupcake ni dulu yer..tp dah abis da.. ;)

3 comments:

blogresipi.com said...

cantiknyee cheese cupcake mu iteww emi :)

LOVE2COOK said...

Temptingnya cupcake Emi nih!!! Adeyyyy...nakkkk! Ada 2 jer ke! Chop chop...Ijan and Love dah ambik! hehehe ;)

emilia said...

hehe ambik2..ambik yg kat scree tu yer..yg reality dah abis huhu..sori;)

Animated  Sparkly Love Heart