Saturday, February 20, 2010

Nasi Minyak Jus Oren II

Menu dinner kami hrni. Semangat betul hrni rase memasak.ntah knpe ntah.hehe..alang2 dah buat rendang ayam tu buat la sekali nasi minyak jus oren ni. Kombinasi yg kena kan..ni kali ke 2 buat nasi minyak jus oren Ros ni. Suke sbbnyer xmuak sgt dan ade masam2 sikit. suke2..thnks ros..cuma emi tambah sikit pewarna kuning sebab oren emi ni xnampak color laa tapi air mmg byk..tuk resepi leh tgk entry lame kat sini yer Nasi Minyak Jus Oren atau di jintanmanis.com

2 comments:

ijan said...

Macam hari raya dah ada rendang nie... special hujung minggu ye. :)

emilia said...

hehe..gitu la nmpknyer..cuma xbuat open house jer hihi

Animated  Sparkly Love Heart