Saturday, February 20, 2010

Rendang Ayam

Hari ni b request nk makan rendang ayam. Kebetulan ade ayam tua yg lame dok membeku dalam freezer tu. Pas rebus lame bg lembut ayam tu baru masak rendang ni. Jangan pelik yer tgk rendang ni berkuah byk..bukan kari okey.. kami mmg suke kuah rendang yg ala-ala banjir gini..gaul dgn nasi mmg best..sape yg xsuke tu diam2 je yer..okey emi ikut resepi sebelum2 ni cuma emi pelbanyakkan lagi rempah ratus tu bg baunyer kuat sikit..

3 comments:

ijan said...

Emi ada gak ayam tua..kak ijan ada paha ayam je dua ketui dlm esbok. nak guna pun sayang.hahaha

norlin said...

ermm sedapnya rendang emi....kuah banjir mcm nila best....dah mkn dua jam lepas pun akan terasa lagi lazatnya kat mulut..hihi...emi dah sihat ka hari ni ,iman tak jangkit ngan ibunya ke...hihi

emilia said...

to k.ijan hihi emi sbnrnyer kureng sikit bab ayam2 tua ni..hihi nasib cmpur dgn aym dara skli dlm rndg tu..

to norlin haha..cmtu la nua ckp..msih rase rndang nyer pas bbrpa jm mkn..imn ok jer..emi bkn demam tp mslh kencing

Animated  Sparkly Love Heart