Sunday, January 31, 2010

Takoyaki ll

Salamhujung mggu semua...buat takoyaki lgi kami hrni..kes tgk kat tv la ni.kbtulan bhn2 semua ade. cuma mayonis je ke hbisan stok..nsib B sempt kua blikn kjp..tenkiu b.Mmg best mkn takoyaki time sejuk2 ni. kenyang pun kenyang..so xyah buat lunch da.. Acuan takoyaki pun dah ade so pasni bile duk msia rindu2 nk mkn takoyaki le la buat trs kan2..:) okey resepi leh tgk kat entry lame ni..klik sini Homemade Takoyaki

6 comments:

Jiya said...

wahhh!! bestnya wat tako sendirik. tempat masak tako tu guna lektrik yer?? mahal tak? heee!

Watierman, rmanbkr said...

rata2 orang dah dok makan tokoyaki..akak tengok jer lah....! mana nak cari acuan nya kat sini....anyway tepung tu halal ke kat malaysia....? Akak rasa belum sampai seru lagi kot tuk akak wat dish ni!
Nampak sedap jer kan!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam emi...sdpnya nampak Takoyaki tue...dok kt rantau pon...rajen emi masak2 kan....

emilia said...

to jiya..ape yg mahai?acuan takoyaki ke letrik?hehe

to k.watie..kat msia xtau la kak tp klo nk guna tpng gndum pun boleh cuba tgk resepi k.hana ke.

to k.azie..hehe sbb dok kat perantauan la kne rhjin2 kak..klo kat msia..ntah2 saya beli2 je kak..lgi2 ade psr mlm kn..:)

♥LOVE2COOK♥ said...

Hi Emi...ur takoyaki looks so delicious lor! :)

cikbedahlaser said...

d sebabkan tgk kak emi pos n tgk cite gokusen...
arini sy kuar dgn anum.. n pergi beli tako....
sgt excited...
anum dr tanak... tp pastu dpt sau bekas....

ehh kak emi nk blk msia dh ye...
klu bli dapur tako brp hrga msia ye???

Animated  Sparkly Love Heart