Tuesday, July 28, 2009

Iman di atas bumbung dan kebun kecilku

Nila bumbung tingkat ats umah emi. Bangunan ni tingkat ke 4.umah emi tingkat ke3 mmg xde sape2 yg naik atas ni melainkan kitaorg haha..kat situ gakla tempat kami berbakti pada tanah hihi..tanam dlm pasu je pun. Ruang ni agak luas dan bersih so mmg sukala iman berlari kesana sini..jdi playgroud die la..tiap2 hri bawak naik atas ni, sambil siram2 pokok dan teman iman bermain..jom tgk video iman sedang berlari bergumbira~


video

Iman bermain bola..

Sayur bayam merah baru mula nak membesar.. Yg kiri tu pokok strawberry-1pokok msih hidup dr musim bunga hrtu

Kangkung-siap sedia tuk dituai kli ke2-

4 comments:

...me... said...

wah bestnyer emi..ade mase bercucuk tanam..hehe:)

emilia said...

bru nk bljr2 mnanam k.syida..hhihi

blogresipi said...

Rajinnye Emi siap bercucuk tanam lagi kat atas bumbung.... blh tanam kangkung, bayam tue syokla...

emilia said...

hehe isi mse lapang k.ina..bile tgk ade kwsan tu yg bercck tnm sikit2

Animated  Sparkly Love Heart